2003-12-04 19:10:00阿宏

December

又黎寫寫野喇我~(好似都幾耐冇寫下….^^”)轉眼間又到咗十二月,一d都唔覺,原來時間過得咁快,果然係唔等人….踏入十二月,感覺有d怪怪地,好似冇乜危機感。前兩日,我都不其然問自己:「乜原來咁快考試嗱?」對我地F.5學生黎講,好似冇咗呢回事咁…人地考試,我地照舊上堂….
好記得上個星期六,去英皇補chem,Chris Tse突然間攞隻表出黎,唔係叫我地睇時間,反而係睇下日期,果日係29號…佢同我地講,問我地記唔記得佢叫我地最遲幾時溫書,腦海入面即刻出現番暑期班果陣既情形,當時佢同我地講,叫我地最遲o係聖誕就要開始讀書….果時先醒覺,雖然話我平日都會溫下書,不過總係好似唔多夠….睇怕我真係要好好把握呢個聖誕,努力努力再努力讀書喇~