2007-06-11 19:22:24佧鮭児

呜呜...

我又吾开心啦!因为我又接到距既电话,我真系觉得好烦啊!又系稳我帮忙,今次我无答应我啊!距求人好似人地求距甘。边有D甘既人咖!距呢件事系我吾开心之一,第二样就系距,叫我听日吾使过去陪距,话因为一日来回太赶啦!我听左之后又吾开心啦!跟住仲有啊!开头话去澳门玩既,但因为有D原因既出现,所以...又吾知几时先去得啦!呢几日发生既也好多都吾系我中意咖!系超吾满意啊!以为可以放松下心情都吾得!甘样既话,我仲边有精神窝!个天吾中意我就出声啦!点解要甘对我啊!我又无做错D咩野。点解吾可以卑我有小小如意既野发生窝。我甘样都吾高要求啊!难道你想我点窝!我现在真系好吾开心啊!心情都好低落。就好似现在既天气甘!我以前吾系甘咖!个个都话我好乐观既。但...现在呢?真既吾知去左边啦!以前既自己消失左啦!现在既自己好颓废啊!好无用!连现在写紧野都卑个雷吓左我一下。好大声啊!...我?现在真既系多余既咩?点解我好似无晒朋友、亲人、同事既感觉甘既?如果真系得返我自己既话,我真系无办法接受啊!现在仲可以勉强对住人地笑,但系迟D呢?我觉得甘样做人真系好假啊!我现在都经常甘听到D人讲,向果个人既面前好似好中意果个人甘,又好笑容窝。但系一向距既背后就吾同晒啦!好似想果个人快D死甘。点解D人甘假咖?搞我我现在都觉得我现在身边既人都系甘对我啊!甘样既话,点知边个人先系对你真心咖?点解吾可以真诚D呢?