2007-06-11 11:19:54佧鮭児

好...好累下啊~!

最近...我都比较早起床。因为无也做。就起床去同人地吃早餐。吃完之后又无事做啦!呢种日子好无聊啊!甘样已经系有两个星期啦!搞到我现在都会自动醒!但只眼其实系仲好眼训咖!呢种感觉都好难受啊!我好怀念以前!好挂住以前啊!好想做返以前既自己!觉得现在既自己好迷茫...好无能啊!我现在都吾敢念我以后如果老左之后会系点咖!我好想现在有个目标卑我自己!等我有返个活力既我!现在无做也,真系连个身体都觉得差左啊!好多时都会觉得会有D地方吾舒服既。好似个老人家噶!哎!自己既无用,真系令到我咩精神都无晒!我真系觉得甘样好累啊!几时先可以卑我有个改变啊?