2006-05-27 15:27:52Ayl

三個預言

人物:神仙伯伯(謝徵燊)
   朗琪(馮婉儀)
   王子(馮境麟)
   繼母(陳錦藍)
   美娜(黃汶婷)
   士衛(謝徵燊)
   旁白(馮婉儀)

旁白:三個預言。
(音樂一起)

美娜:媽媽,我想食草莓呀。
繼母:(和藹地)好啦。(嚴肅大聲地)朗琪!快D拎D草莓出黎畀個妹食!
朗琪:(腳步聲由遠至近)媽媽,屋企只係剩番呢D草莓咋。
繼母:哼!D草莓又酸又細粒,點可以畀美娜食架。
美娜:係啦,呢粒仲好似有蟲添呀!嘩!好核突呀!
繼母:(命令)朗琪,咁你仲唔快D出去摘D新鮮既卅莓番來?
朗琪:哦……
(音樂二起)

(風聲)
朗琪:(聲音抖震)嘩!今日既風雪好大呀!(呼氣聲)弊啦,行左咁耐都搵唔到草莓添,媽媽實胄我啦。(踏雪聲)咦!前面有間小屋喎(踏雪聲)(叩門聲)裡面有無人呀?(叩門聲)(開門聲)
仙伯伯:小妹妹,咩事呀?
朗琪:老伯,我叫朗琪,請問你知唔知邊度有草莓摘呀?
仙伯伯:唔知喎。不過,嘻,朗琪呀,你可唔可以幫伯伯掃左屋外面D雪呀?
朗琪:無問題。
仙伯伯:呀,呢個細路女真係乖架啦。
(音樂三起)

朗琪:(開門聲)仙伯伯,搞掂啦!
仙伯伯:真係唔該哂。朗琪,你心地咁好,我估你好快會搵到D草莓,而且你第日一定會好有錢,而且仲會變成一位好有地位既人添。
朗琪:伯伯,你唔好同我講笑啦。
仙伯伯:(魔棒聲)遲早,你就會知道我講既說話係真架啦!
(音樂四起)

朗琪:媽媽,唔知點解屋企門口有一大堆草莓堆哂係門口度啦!你地快D來睇下!
美娜:(大叫)嘩!D草莓多到好似座山咁呀!(俏皮)以後都唔驚無得食囉!
(音樂五起)

美娜:媽媽,我個肚餓到就穿窿啦!
繼母:威琪,快D去廚房預備早點啦!
朗琪:哦。(腳步聲由近至遠)(遠處大叫)嘩,你地快D出來睇下啦!
繼母:(二人腳步聲)嘩!點解會有咁多金幣架。
朗琪:我都唔知點解D草莓會變哂金幣既。
美娜:(金幣聲)嘩,今次發達啦!
朗琪:美娜,呢D錢都唔知係邊度來既,我地唔應該要架。
美娜:(緊張)唔要!
繼母:唏,你…你聽家姐說話啦。(有禮貌)呀,我醒起廚房既柴枝已經用完啦,朗琪,你去後山幫我執D留來啦。
朗琪:咁…咁好啦。(腳步聲)
美娜:媽媽呀,我地真係唔要D金幣呀。
繼母:嘻,傻女,我只不過想引開朗琪,然後搵達地方收埋D金幣啫。
美娜:媽媽,你真係有辦法架啦。
(音樂六起)

(風聲)
士衛:王子陛下,前面有個女仔跌左係雪地上面啊!
王子:(焦急)咁你地仲唔快D扶佢上馬車!(馬車聲不斷)
士衛:(全體)係。(用氣力聲)
王子:小姐,你點呀?
朗琪:哦,點解我會係度架。
王子:你醒啦。呢度落咁大雪,你件衫又咁薄,梗係支持唔住啦。
朗琪:(驚奇,虛弱)你救番我,真係唔該哂啦。
王子:唔使客氣。係呢,天氣咁冷,點解你會一個人拎住咁多柴枝既,你屋企人唔擔心你既咩?
朗琪:其實,我係同繼母一齊住既。(哭著說)不過…我都唔知果個算唔算係我屋企。
王子:(同情)我估你繼母對你一定好差架啦,如果唔係,又點會咁凍都要你一個人走出來呀!
朗琪:(哭聲更大)其實,繼母佢比我食,比我住,應該要求我做多D野既。何況,佢始終算係我既媽媽。(大哭)
王子:你唔好喊啦,我唔怕話畀你知,其實我係王子來既,我地而家番緊去皇宮度。如果…如果你唔介意既話,不如…不如就留係皇宮入面住啦。
(音樂七起)

朗琪:皇宮真係大啦!(魔棒聲)
朗琪:(驚喜)仙伯伯,點解你會係度既?係呀,你以前幫我預言既三件事,都一一應驗左呀!
仙伯伯:哈哈!係咩?(魔棒聲)
朗琪:(魔棒聲)咦?點解仙伯伯突然間消失左既?
(音樂八起)

美娜:媽媽,我地點樣處置係衣櫃裡面既金幣呀?
繼母:不如我地囉佢出來買野囉。
美娜:好呀!媽媽,你聽唔聽到櫃入面有D怪聲呀?
媽媽:唔好大驚小怪啦,快D開鎖啦。(開鎖聲)(大量青蛙叫聲)
美娜:媽媽,救命呀!(哭聲)
繼母:(驚奇地)點解D金幣會變哂青蛙架?
美娜:媽媽,唔好理D金幣啦,快D走啦!
繼母:我D金幣呀!(聲音由近至遠)比返D金幣我呀!
(音樂九起)

**********劇終**********

後記:

別理錯別字、別理幼稚的內容,
別理粗糙的叙事技巧。
因為這是小學的作品,一個廣播劇。
難得找回正本,回味一番。
想著想著,原來在小學已有多次演出經驗,哈哈~
早會宣佈之二人對話短劇、
禮堂不知何事之演出,
中文科班內分行比賽……
這個廣播劇,可算是技驚四座的一次,
真人扮出各式各樣的音效,歎為觀止。
更殺入港台決賽,人生的第一次,威盡校內,就這樣。
重拾那些舊回憶,不其然想到朱博士說的懷舊。

PS:謝FYY替我找到這些珍貴的回憶。

上一篇:情人節

下一篇:幼稚

gaSnake 2006-07-02 12:50:43

咦, 我而家都未必寫到喎~~~
btw, i’m back.