2005-09-06 11:14:35西瓜頭摩托妹

9月6日.......清早靈修~~得左!!!

9月6日....感覺什麼都是好的 ^^

昨晚....放工後即去太子地鐵站, 交換返張信用咭....單睇樣貌, 佢都算老實既, 應該唔係壞人, 哈哈....之後撘車返荃灣, 七點已經到教會, 勁早....坐下, 傾下, 就開始我地一個月一次既~~~生命操練~~~....清早靈修, 知道係好好既一件事, 但我只係做過一兩次, 有點慚愧....向神立志, good....我地要靠著神勝過軟弱, YEAH..... 上完課, 可憐的我無人陪食晚飯, 算吧, 當減肥啦 ^^ ....見過亞趙&亞鴻, 寒暄兩句就走啦, 兩位高大既男士, 唔知我 when 再響教會見到你地呢?? 我會等待....$5 腸粉當晚餐, 好好味....早睡, 因為預備明天早起靈修....

今早....7:40 自然掙開眼, 最後掙扎左 10 分鐘, 起身~~~對神既承諾....由 7:50 - 8:30 , 靈修+禱告....雖然有點疲倦, 但不算過份, 仍可集中精神....我知道要勝過肉體上既軟弱, 今天我做得到啦....唔單單今日, 以後都要, 我要做好榜樣....感謝主, 細佬係我一個好大既鼓勵, 因為佢 now 每朝五六點就起身靈修, 跟住返學....身為家姐既我, 見到咁樣, 當然要更加努力做返好啦....多謝佢臨走都叫一叫醒我....臨近尾聲, 媽咪衝左入黎, 佢嚇左一跳....靈完修, 準時地出門口, 準時到巴士站, 準時撘到班巴士, 準時返到公司....用撘車既時間黎禱告, 的確係一件美事, 可以用禱告支撐住我既同工&小區&身邊每一個, 正呀~~~~感謝主 ^^