2005-09-05 13:32:03西瓜頭摩托妹

9月4日.......感謝主, 關係好了 ^^

9月4日....微雨....

~~朝早....被吵耳既聲嘈醒, 又係佢地....
~~整理好又出門口....
~~小區同工會....真的感謝主, 關係轉好了....不再展開罵戰, 不再有挑戰....多了順服, 多了支持, 多了分享, 多了接受, 多了一起參與&計劃, 感謝主....眼淚流過多少不再重要, 最重要係 NOW....享受一齊買外賣, 享受一齊匆忙食飯盒....感覺溫暖....這比一切都重要, 真的 ^^ ....
~~遇上一粒提子, 我最愛既"紫色", 哈哈....
~~感恩慶典....有種莫名奇妙既感覺, 想落淚....不經不覺已經返左教會 5 年啦, 時間過得真快....五年裡面, 笑多了, 喊多了, 愛錫我既人多了, 得到的比失去的都多了....感謝主....二十年後, 三十年後, 我又會如何?? 係咩崗位呢?? 哈哈....
~~完左....好趕咁去婆婆度....剪頭髮....今日有細佬同表妹相伴, 不再孤單....款式差不多, 但好舒服....我要改變髮型....
~~食 KFC....好想嘔
~~婆婆家....好耐無見婆婆, 佢消瘦了....雖然好飽好想嘔, 但婆婆既愛心靚湯, 一定唔可以推....如果可以的話, 我想下星期可以同婆婆飲一飲茶....
~~行超市....原來惠康比百佳 OR 華潤都要平, 買得開心又愉快....買左豆腐雪糕, 哈哈....
~~返到屋企, 只得 MUM 一個, 老父已睡覺, 又見唔到一面 >< ....盜墓迷城2, 好睇....
~~好攰了....去睡吧....