2006-12-14 04:10:50zita仔

好開心~!!!

果晚...咁就win左lu...開頭勁唔開心嫁...人地拎晒獎咁...d獎名又唔係講1,2,3名咁wo~跟住點知我地win左no.1囉~哈哈~跟住玩完..抽完獎...就走lu...好開心既一日..harry抽左3萬幾囉佢個仆街仔....算佢la~請我地去玩....跟住咁就落左間bar la~但點知坐左一陣又話走wo~去hot~飲得果一杯仔囉...就話要比百五...算la~harry請...由佢~跟住我地幾個去到hot,力奇o係門口等我地...勁煩囉佢...跟住上到去玩....我都唔鐘意去哩d地方既...傻嫁...跟住跳左一陣...其實我o係出去企嫁咋...哈哈~跟住又差唔多成晚o係房...發生d事..唔想記得唔想提~都唔係咁想走...都冇乜幾可咁樣玩...佢地又拉左我走..勁衰...哈哈~7點幾先返到去囉~真慘...