2004-08-13 23:41:31Sonic

天秤

天秤響法律上代表公平公正。
其實每個人既深處都有佢既秤~量度既方法,
而響我中四開始~我個秤都係未平均過囉。

而最覺既係~就係唔同既家員有唔同既優待囉。
最明顯既係知心家員與(一兩個week都未必出現一次既家員囉)另人。
如果我冇記錯既話~家書裏面其中一條大約係話~會準時出席,會積極參與團契&家會的。咁點解較知心既家員一兩次唔返都俾人問到隻狗咁~而另人就唔會丫??
佢地既一句屋企,要溫書呀!!就係咁就ok了。

難道一班返得黎內既已經沒有自由既主權了嗎?一D私人事都唔可以自己守住一定要同大家解釋咁多嗎??

已前既教會俾我既感覺係歡樂常在既~但而家時不時都有個無形既負擔加在我的身上!而且我經常掛在口邊既笑容~一日可以掛響到幾內又可以騙到幾多個人。
其實我發現左我升家員果時真係好化學囉~滿滿的八個月~加上幾好玩~同導師傾下傾下~咁就做左家員喇。諗返起覺得好chem囉。