2004-08-12 07:16:25Sonic

響日文班連續的好幾次默書~不論我有冇溫書~都係拎四十分,
可能神響到已經講左俾我知我今年既會考成績。

其實考完會考都知自己升唔返永光架喇~~一早就諗住ive,但唔知點解一收到張野見到得果四分既時候,真係有眼淚在心裏流既感覺。派曬野個個都響到鬥低分,但我遵冇咁既心情同佢地鬥~只係一句不要煩我~佢乎又話我串到唔知點......(唔係升唔到都拎出黎曬呀)跟住沛倫櫻櫻兩個端住打黎~當聽到佢地把聲既時侯~真係好想喊出黎架!!但都知道有咁多人耍要佢地更多既關心~所以都表現到冇乜野咁1

跟住就走左落去搵潔霞佢地~唔係佢地響到,我走左返屋企好內了。
響到既時侯~見到班同學都不忙過去睇下佢地點。

跟住同佢地一齊食左個lunch就返左home hae。hae左陣就彼左教會~都係hae跟住重訓著左,之後阿婷打到黎話我知徐誠斌~三科pass都收~可讀高級文憑。咁就je該返屋企影le野影果樣喇。

影完之後不停咁問人駛唔駛帶乜帶乜...跟住成晚坐響到背in d野。背完左之後先覺自己未dinner。不覺都冇理喇~訓左先算。
-------------------------------------------------------------------------------------

其實成晚都好唔開心架~想問人野~佢又話唔好打去~佢唔想。跟住身邊既煩惱事又不停轉出黎wor,最終都係搵左個地方出氣了。出完氣又點丫...