2004-08-10 01:24:46Sonic

齊來手牽手

主唱︰TWINS
作曲/編曲:岩崎元是
作詞:劉佩佩

C:大家手拉手
G:一齊唱首歌
T:1,2,3 開始
  歡笑又開朗 快樂地共唱和
  放開胸懷繼續唱歌
  哈姆 Wo la la

G:你我快伸出右手 問問候今天去憂愁
C:放假最好一齊玩 自自在在無謂心掛掛
G:你我再緊握著手 靜靜地觀天最優悠
T:有你與我去分煩憂 寂寞漸漸隨著風散透

Rap
C:哈姆太郎o既右手 拖住絲絲o既左手
G:絲絲o既右手 又拖住維維o既左手喎
C:維維o既右手 跟住又拖住小丸o既左手
T:小丸用佢o既右手 好大力咁握住大將o既右手呀

#T:一心創夢想 歌聲中喜氣洋
   世界和諧無限陽光 Wo la la
 
@T:熱情又開放 快樂地唱首歌
   放低憂愁美事更多
   不要再沮喪 真心共齊鼓掌
   眾聲歡騰載歌載唱

T:哈姆 哈姆 哈姆 Wo la la

G:你我快緊勾著手 問問候彼此要溫柔
C:偶爾會傷感難忍 囉囉唆唆其實好老友
G:懶理似黐黐甜豆 或是像水似溝油
T:最愛與知己聚首 不管分享還是跟我鬥

Rap
G:虎妹o既手指尾 勾住阿竹o既手指尾
C:笠笠o既手指尾 就勾住熊貓仔o既手指尾喎
G:而矇矇o既手指尾 又勾住虎哥o既手指尾
T:重有眼鏡仔同大將 都伸出右手
  話要握手做返好朋友呀

Repeat #@

Repeat @x3