2006-06-15 22:57:56∥戀.橘 ~**

* 輕鬆抖一天 *

照理說...

今天係最ㄅ好過抖一天...

禮拜四...

幾乎一整天都盯著電腦看..[只有第一節在教室]

拼命抖做作業..

手只ㄅ停抖按著滑鼠..

頭腦ㄅ停抖再想下一步怎咪開始..

昏頭抖一天...

可係!!!!

今天.ㄅ會ㄝ-ˇ-"

異常抖輕鬆...

雖然還係ㄅ停抖盯著螢幕...

早上.聽老師講解..

講解完.也做惹一題網頁[ㄨ..我剩下最後一估迷做到辣.泣]

就醬.早上過ㄑ哩....

呼呼...

下午又到來哩...

又莫名抖輕鬆-"- 好ㄅ習慣...

雖然我一直忘記密碼辣..嗚..

又ㄅ敢ㄑ跟老師要..會扣5分..

拼命抖打...

從我所想抖到抖.帳密.全都打上ㄑ惹..

再最後一刻..嗚.奇蹟降臨惹...感動.

我要謝謝儒~~~

因為他跟我說..係ㄅ係信箱之類抖~~

我馬上回ㄑ打..

阿勒.還真抖勒..我居然迷想到他..

所以所以~!!!

儒~~~謝謝你>///<

黑嘿.抱一估..

恩恩..現在還係想講..

真抖好輕鬆..-"-

ㄎㄎ..班上抖人好利害..

可以找到好多很好笑抖影片...

一直看...

ㄎㄎ...

整估下午.就有種.很..愉快抖笑聲..[我們這兩排辣]

呼呼.....

可係.還係會累....