2004-10-23 12:34:25新月

教書

教書記錄:

小朋友y : 江老師, 佢地話你換左髮型後靚左喎 (認真地)
江老師: 真係?!! ( 大悅, 正想賞她糖果一粒...)
y: 但我唔覺囉....
江老師: ................

學生L 擲書爆粗, 跟著哭了起來,
江老師怒曰: 你依家咩態度 ?
L理直氣壯: 服務態度
全班哄笑


於是
我告訴他們, 我笑, 是因為我想哭, 但不會在你們的面前

江老師: 唔好行來行去呀, 你有過度活躍症架 ?
學生C&J : 你點知架, 我有睇心理醫生架, 依家乖左了, 以前打老師tim 架, 上 過差館tim架.......(興奮地.,下刪數百字)
江老師: 咁係咪要多謝你仲未打我呀?


他們頑皮, 卻可愛
希望下週是一個好開始 !