2009-07-08 21:53:21潔西卡的部落格

甜甜的

我的師父大人在日本出差一個月, 很意外地, 收到他來自東京的關心,

心裡覺得甜甜的.

Dear J :
How are you?
Is CBC report for Jun ok?
Please inform me if anything I can help.
I see you have re-arrange the monthly report file, it looks great!
Thank you very much for your help..

Dear W:
I'm so surprised to receive your e-mail . 
Thanks for thinking of me .  I'm so touched.  You are so kind and gentle . 
I'm so lucky that I have a good co-worker & leader like you.
There is only 1 report - Sundry report for me , I'll finish it e-o-d.
You may take care yourself.  I know you work at high pressure. 

Try to relax and smile.
S-M-I-L-E !       : )

前幾天我生日, 我真的覺得自己好幸福.

可以請TVBS的記者去街頭巷尾訪問看看, 誰可以像我這樣子?

下班回家七點多, 婆婆燒了一桌好菜 (還特別加菜喔!), 魚, 竹筍湯, 冰筍沙拉,
燒絲瓜, 炒甜椒, 烤香腸, 公公特別在下午騎車去家樂福買了滷牛肉, 還笑盈盈地特別夾了一片到我碗裡.小叔下午請假, 帶小姑去買不二家的蛋糕. 並點了茶. 小姑當然是提早回高雄為我慶生啦.可愛的小貝貝硬是在兩天內學會清楚說出: 阿嗯, 生日快樂, 愛妳! 親愛的老公意外送我們公司每個人一份甜點.

喔! 好幸福喔! 心裡覺得甜甜的.

Pig 打電話祝我生日快樂, 東聊西聊的, 他說不送禮物了, 因為他知道我會有壓力, 嗯! 他的確很了解我,  對他而言, 不送禮物比送禮物還困難呢. 真難為了他了.

M一家人真的讓我們很很很很很感動, 認識他們家的人, 覺得很特別, M 就像是大哥一樣, 凡事都對我們好關心, 與他的兒子與女兒 J & S 相處很融洽, 我們渡過很棒的下午與晚上喔.

總之, 心覺得甜甜的.




























 

 


 

上一篇:我們是家人

下一篇:支持