2004-10-22 13:04:59大小姐

9月至10月所發生ge事-v-

前言:其實係呢兩個月入面,我跟本就過得一d都唔開心”亦萬分之想搵一個冇人識我ge地方黎生活”逃離宜家ge痛苦”過返一d快樂ge生活...

其實係開學前ge一個星期,我已經好唔開心ga啦”特別係同"佢"打完左個電話之後呀”因為雖然我知道自己已經冇之前咁放唔開,但我此於都係冇咁ge勇氣係"佢"面前行過。所以我一起都好唔希望9月1號ge黎臨!!!

9月1號:好恐怖呀,我竟然平平安安咁過左,亦都冇同"佢"見過面~

9月2號開始,我ge精神上同心靈上就開始出事啦”(直頭宜家都係)因為由個日開始我就日日都見到"佢",而且次次都係同誠叔一齊,跟住誠叔重要係咁對住我姦笑,黑人憎到死,跟住"佢"又死啤住我喎”,搞到我完全唔知自己有d咩可以做。但如果留係課室ge話,我就更加死無全屍!!!唉”個時先開左學幾日,個白痴仔就已經咁對我。到左宜家佢就直頭係無事現欣勤添,我都真係唔知點死落!!!

雖然當初我知道左ge時候係有d開心ge,因為我諗住咁樣我就可以完完全全張mankam放低(雖然我真係好憎個白痴仔),但完來係冇用ga。因為每當個白痴仔對我倏咩都好,我都只會覺得佢煩住晒我,而咁樣我亦只會覺得佢係十萬個比唔上mankam ge!!!所以我家下亦只係想佢係我面前消失。

9月中到宜家:我同mankam日日係咁係到鬥氣!我就次次等到見到ge時候,就係咁到d男仔玩到勁choose(特別係個白痴仔劉建龍),點知好唔好彩地佢次次都比我見到佢好嬲,so我就更加玩落去。但但左比我見到佢ge時候呢...佢亦都係用呢蕉黎對我,跟住重要同個死人曾愛瑩玩到糖痴豆咁,真係好嬲呀><

10月11號:呢日個天直頭係玩我ge!話說個日我就叫爹地拎d功課黎學校比我啦,點知我就唔少心係條樓梯到整督隻腳,跟住重要鬼死咁痛添,咁我呼諗住叫個白痴仔幫我落去校務處拎張早退紙囉,點知個隻咁ge死野又唔記得左喎,搞到我之後要係條走廊到追住佢,問佢拎左比我點,點知...係個個時候就出事啦,因為個時mankam岩岩攞完書,so佢亦都係走廊到,搞到無啦啦上演左一幕「當林文鑑遇上劉建龍時」!嘩”我個時真係嚇都嚇死呀,因為mankam就死啤住劉建龍唔放,跟住劉建龍又死啤住mankam,兩個就係咁你眼望我眼,死都唔肯走,我就完全唔知自己有d咩好用咁企左係到睇戲份(因為劉建龍知道左我個mankam dd野,所以佢先會咁)!!!

跟住到左陸運啦”我兩日都好唔開心囉!但第一日我就完全唔知自己做咩事會咁,但我就好清楚第二日我搞緊咩囉!鬼咩,個死人頭明知我坐係佢後面,佢都死要同佢曾愛瑩玩,重要玩到痴晒線咁,之後重要拖埋手ga,你想我唔嬲就其啦!!!
p.s.呢日係我為左佢而第5次喊!!!

umum...跟住之後都好似冇咩野發生過啦,除左我同表哥仔個d之外。而我亦都係term test,所以阿媽都唔會比我開電腦...但其實我又覺得我應該開心至係,因為...起碼我有成個星期唔使見到劉建龍先啦!!!呵呵^^

p.s.呢張相係嫲嫲生日個時影ge,人地個個都話我同表哥(右2)笑得好似ga,你地話係咪呀~!?