2004-09-20 16:58:45貓人yin

04年9月19日

今朝起身食左粒鼻藥~
跟住狂做hw~!!!

做到10點~藥力發作~
好攰~訓著左~
睇唔到5c班新人王~!!
我妖妖妖妖妖妖妖妖妖妖妖妖妖妖妖妖妖妖~!!!!
仲要一睇完我先起身wor!~~~&^&%^%#%#@^%&#@@%^&&^

之後又做hw~做做下~
yee打比我bor~
傾左about 1 hr~!
跟住fun又打比我~
佢話比我知~中化要做副刊ge讀後感~
我聽到即刻&t$&^#@&^$&#^!#&!^#

之後又繼續做我o個d做極都做唔完ge hw~
5點半差唔多做哂~就落街買明報~
妖~我都唔明點解o個條蔡一定要人用明報or星島law~
其他o個d唔係報紙黎ge~~~~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

落街買明報~o徙左我5蚊~
你條蔡~賠返比我~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

我差唔多7點先至做完d hw~(仲有set 1 未做~太難了~!!)
8點睇'這個夏天有異性'
期間睇左'粉雄救兵'~

之後pets打比我~傾左都ok耐~
同pets傾完就即刻打比老公仔~!!
同佢傾到11點2~就sleep lu~!!