2003-05-24 19:49:43moncchichi

我返黎啦~~

嘩, 好耐冇返過教會啦, 都成個sem 冇返Lu....感覺唔係咁好, 同神既關係好似遠左... 唔得, 我唔可以俾我自己遠離愛我既神呀, 同埋尋晚我上網, raymond, 阿詩, 旭桓問我今日返唔返教會呀, 我話返, 但係好似唔係咁好意思....跟住raymond 同旭桓同我講, 你返黎唔係同人交代架... so..我明啦, 我終於返番教會啦~~

崇拜個時, 楊姑姑講道, 講以諾與神同行,有D感動... 不斷諗緊同神既關係, 覺得呢一年我都有神既恩典,但係自己又唔察覺...唔識感恩...跟住...有好多弟兄姊妹係度分享... 原來有人同我一樣都覺得今期同神關係遠左... 但係人地識得反醒, 自己就唔識反醒,自己好唔乖....

最搞笑係, 衰鬼raymond 同阿詩係度笑我呢~鬼咩, 我換左眼鏡, 轉左look , 阿詩係度講我靚左, 我隻眼就發亮啦, 咁就不斷俾阿raymond 佢地串啦~~
哈哈, 今日好開心, 好似返番舊時中學咁呀~~

主, 我返黎啦!