2004-10-31 12:10:46moncchichi

十月全城哈囉喂@ ocean park 2

第2日, 我同阿華以為我之前個日玩得ocean park, 就應該要返5個鐘頭part time啦, 一早約左阿華去佐敦食我最鐘意既咖喱豬頸肉飯, 之後睇左阿華同monkee打左陣gundum, then 搭車去黃竹坑, 點知, 原來阿華同阿勇有D 誤會喎, 原來我係唔駛返工架, 但係阿華就要返啦.. oh....
咁阿勇黎到, 咁佢話佢俾佢個quota我, 同另一個女仔分脹呀... 又麻煩佢啦...>.<
咁尋日就係幫人填問卷呢, $40/hr, 個5個鐘~ 實質係一早做哂就有自己間時玩囉~著左件好cute既t shirt後. 我同阿華駐守武士服仇, 唔駛一個鐘就做哂啦~~ 跟住周圍行下~ ocean park D 鬼真係好得意架~~ 成日周圍嚇人架~~
之後8點鐘去番大門口做另一份問卷, 我又係9點45分已經做哂啦, 10點鐘就走得~ 我地2個緊係要玩下先捨得走啦~~ 去左 MC 記食左D野, 原來我地著左工服之後, 係有free drink送架~~ 又慳番筆錢呢~~ 爽呀~~ 我地2條友仔, 去排隊玩海盜船, 排左15分鐘度, 終於有得玩啦~ 仲係坐後坐呢~~ 隻船開啦... 去到最高點, 跌番落黎... 個離心力好勁呀, 好驚呀.... 大嗌呀....好似坐唔穩咁呀... 對手握住扶手.. 都唔敢好似阿華都其他人咁放手呢.... 好快玩完呢, 點知其他game都停左啦~ D 職員見我地2個著住工服, 又見我問個game 有冇得玩時, 就用好confuse既眼神望住我地~~ 哈哈, 可能佢以為我地開工時間玩呢~~
之後都走啦~ 搭番171, 再搭60X . 返到屋企又成1點30啦~~
沖完涼就訓了~~