2008-06-07 16:04:05¨Mòni

我的最愛

我的最愛

一個深奧的簡單問題

昨晚終于看了愛情3部曲的最後一部"我的最愛"
----"十分愛""獨家試愛"

最後啊强很令人感動.
原來最愛的是啊寶是他

啊寶的男朋友和她的好朋友一齊了
令我想到了很久很久之前的事
輕輕的触碰了舊傷口

而啊蚊.啊風.BB.
正選与候補情人
那個我一直忽視的問題

經典對白:::::

他對我说,我是他的“我的最愛”
但原来最誠實的說話。。。
却是最虛僞的大話
他的“我的最愛”根本就不是我
就好像電腦一樣
“我的最爱”永遠有很多
喜欢就KEEP 不喜欢就DELETE

but he never told to me like this.

點解你要對我甘好
因爲我不識點對你唔好

just do it like a stupid

中意...同可唔可以系一齊..
已經系兩件好唔同嘎事
其實我地只可以做彼此的後備
唔可能系正選
好是落場踢ball,
做後備嘎永遠只可以系球場外圍做熱身,
睇人踢ball.
時間好快就會過
但是, 正選..真系要上場
好大壓力嘎
就是因爲彼此系後備,
好多野得過且過
如果真系拍拖,
乜缺點都會見到晒
大家未必頂得順

no one want to be back up forever.just try.just ask.never try never know.

我是一個不懂得去愛的人
或者是因爲...從來都冇人愛過我
我成日對你髮脾氣...我是想你了解我
我有好多野想同你講...
但我見到你.我不知道...我要點講

我黎m个阵就系大晒, 你咩都要就晒我~
但你都系一个月就我几日者...
我发脾气个阵讲既野, 你唔好当真呀!!!
我话唔想即系想~
我话唔好即系好~
唔钟意即系钟意~
唔爱即系爱~
我发脾气要走, 你一定要追返我,
我唔想系街上面d玻璃或者倒后镜到睇你有冇跟住我~

我唔系真系想减肥, 而系我想听到你讲:[你唔使减啦, 冇论你系点我都钟意]
我觉得冇安全感, 系因为我太爱你~唔想冇左你...."

just ask you to cherish me and depend on you.

可能有人講你聽
愛一個人要講timing
我同你系一個錯誤嘎timing系一齊
是合唔萊嘎

not MR.RIGHT

最愛的是一個人.相愛的是另一個人



你這霎那在何方
我有說話未曾講...

do~~do~~~do~~~~