2007-05-21 21:41:04ㄆú━

踢皮球

今日``
我唔知我要讲乜`
今日睇咗好多人既空间啊!
唔知点解
`我觉得我而家自己一嗰都唔知为咗啲乜`~`
我中意既人~
唔中意我
我自己又对爱我既人放手```
我觉得我而家就好似一只皮球```
俾人踢嚟踢去```
呒人要我```
呒人可以安慰我`````
我``
算得系乜???
我究竟俾你地当咗系乜???
我系一嗰废人```
永远飞唔上天空```
当我既羽翼仲未生好既时候``
就已经```
俾人折断咗
点解````
点解``
嗰嗰都要咁对我````??!!
俾人讲```
俾人闹```
俾人踩````
我真系好伤心`````
点解会咁样``
每个人都有人陪伴`` `而我```
就要孤单一个过圣诞节