2006-04-13 15:55:50野夢

日記12/04/06

尋晚睇full house睇到2點幾,
我諗住訓2粒鍾,訓到4,5點再起身溫書。
點知一訓就訓到7點9- -"
仲要訓到唔知醒""
返到學ut phy同作文,
phy都ok易架,作文都ok啦。
之後係re,黃蛇講左好多有關升學既野,
真係有少少想返大陸讀,好似幾唔錯感。
又落左去整蛋。話咩儉姐食左梅姐只蛋喎= =!
eng,唔知俾邊條粉人叫左我出去。= ="

到左phy堂,係他媽媽既李蛇上- -
無聽到,同善如小妹吹水,
第2堂phy,落返班對卷。
有1個人唔合格,18分!果個係我。
唔開心...唔開心...唔開心
心裹面覺得好修恥。
前所未有既修恥。
但好討厭d人4周圍問,邊個18分呀?
仲要個個都問,係唔係仲要幸災樂禍?
仲有d人,明知果個係我,
都仲要話:係邊鬼個呀,自動咩出黎啦,要我搵!
最後,當然係冇人理佢啦。
我心諗,你係邊個呀?已為自己係大佬牙?
唔好成日都學光頭啦,成只狗感!
你洗唔洗感樣黎諷刺我呀?
就算唔知果個係我,都唔應該感做啦!
你係人唔係呀!!!!!!!!!你食屎大架?
係你呀,我話緊你呀,李東儒!!!!
你去死啦!!!!!
〝襯地林〞啦去!!!!!!
真係好憎你呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

好想喊,一黎成績唔好,二黎係好激氣ed人。
忍,一直忍。d眼淚o係到”浪下浪下”
我汁完野就出左去走廊到,善如小妹問我咩事。
緊係話無話啦。
之後話去影貼紙相,其實都唔係幾想去,
都笑唔出啦~影個鬼咩~
去到銀城,大佬話等埋我地影,唔係幾想,
之後都無等,比那拉拉走左。
上到去都係無影到,走左,話聽日喎,是但啦。
之後送善如小妹去搭車,佢唔係好識路。
跟住m就話有事走先,仲諗住同佢返大kok嘴,算啦!
送完善如小妹,就自己搭mtr返屋企。

搭車果陣,好唔開心,唔開心好朋友無問我點解唔開心,
睇唔出?反而唔係禁朋友既都會安慰下。
我唔知你唔開心d咩~係唔係我既唔開心,無理你,你唔開心?
有野,唔怕開心見成講。
唔通我唔開心仲要強顏歡笑?我真係笑唔出。
因為我都唔係好開心。
我唔係有咩野都會親口同人講既人。
算啦....

返到屋企,善如小妹打黎話聽日唔去影。
實有機會既~

------------完------------

ps:雖然係補打既日記,但係都係唔開心。