2006-04-10 22:06:05野夢

日記10/04/06

今日超級眼訓,無嘜溫到maths。
(9_9)...o係搭車果陣溫左少少,記左d公式。
睇左d例題..../
之後,緊係唔識啦,傻架.都唔鬼知邊個出架,該唔會係楊翠lin條人仔掛。~
then係art堂,o係度唔知做d咩~...
做做下pm嘔喎,好核突呀d嘔吐物,仲要比我睇到呀!god!
lunch之後係中文堂,
小組討論,正呀,
miss wong講左一句我覺得好好笑既話:
做人都會出錯啦,唔通就利多於弊喇喎。//
^^
都冇咩發生,不過好想打下一d感覺發洩纒:
我真係好鬼想調位,因為我覺得後面果件人類好煩,成鬼日大嗌,你鬼上身牙?
有事就去搵大師解救下啦!妖~
同埋我想下學期成績會好d,升到上中4
感就開心死喇!

跟住係eng堂呀”真想死,仲有一堂/
不過吹吹下感就過左,真係爽到我嘴仔都嘟埋!
放左學原本同小mm一齊去幫我呀媽過數,去左中銀,
誰知排完一條水蛇嘟禁長既隊之後,佢竟然話唔係中銀ACC,係唔得架!
oh~god!
所以最係係去左奧運果個匯豐銀行--存$妥。
攪掂左之係,我就同mj去左ice plus度食sashimi。
大大4!大大4!大大4!大大4!大大4!大大4!大大4!
回味無窮~

mj竟然食得太多omega 3所以醉左~
去到ok,哈~竟然隨手左罐沙丁魚罐頭黎打蚊-v-
oh~god!
佢又用佢細小既pat2想擊敗我......
又想做人肉探雨機,- -!
趙同學,感係唔得架!
下次唔好食禁多喇!!!!

------完-----------



pic:我多beauitful呀~
    我妹真有濳質做cover model