2006-07-22 18:28:44 小奕﹍

台北4日遊

哈...只能說好玩...



哎呀押...我真ㄉ想打..

因為太多好玩ㄉㄌ,


我講給你悶聽9好ㄌ










哈.....












我跟你悶說喔...











台北ㄉ東西







都貴ㄉ要命














先跟各位說














ㄆ要比較誰ㄉ禮物比較好...













雖然我送你ㄉ可能4小東西














但都代表我ㄉ陳奕













都很貴>︿︿<













哈....














ㄆ過沒關西...














因為你悶4我最最最最/無限 好ㄉ朋友














哈哈.............














好玩><