2008-08-04 23:53:22愛台灣ㄉ共匪

Marilyn Manson-The Fight Song(史上最大逆不道的歌)


http://tw.youtube.com/watch?v=C64FBkb_gRg


Nothing suffocates you more than
The passing of everyday human events
沒有東西比人們每天做過的事更能讓你窒息

Isolation is the oxygen mask you make
Your children breath into survive
孤獨是你讓你的孩子生存下來的氧氣罩

But i’m not a slave to a god
That doesn’t exist
但我不是神的奴僕,他從不存在

But i’m not a slave to world
That doesn’t give a shit
但我不是世間的奴隸,他根本不鳥我

And when we were good
You just closed you eyes
然而當我們正常時,你只要閉上眼

So when we are bad
We’re going to scar your minds
而當我們很鳥時,我們會在你心裡留下傷疤

Fight, fight, fight, fight

You’ll never grow up to be a big-
Rock-star-celebrated-victim-of-your-fame
你永遠都不會成為有名的搖滾巨星

They’ll just cut our wrists like
Cheap coupons and say that death
Was on sale today
他們只會割我們的腕,就像是撕便宜禮券一樣
然後說今天死亡大特賣

And when we were good
You just closed you eyes
然而當我們正常時,你只要閉上眼

So when we are bad
We’re going to scar your minds
而當我們很鳥時,我們會在你心裡留下傷疤

But i’m not a slave to a god
That doesn’t exist
但我不是神的奴僕,他從不存在

But i’m not a slave to world
That doesn’t give a shit
但我不是世間的奴隸,他根本不鳥我

The death of one is a tragedy *3
一個死亡是一場悲劇 *3

But death of a million is just a statistic
但百萬個死亡只是個統計數字罷了

But i’m not a slave to a god
That doesn’t exist
但我不是神的奴僕,他從不存在

But i’m not a slave to world
That doesn’t give a shit
但我不是世間的奴隸,他根本不鳥我

But i’m not a slave to a god
That doesn’t exist
但我不是神的奴僕,他從不存在

But i’m not a slave to world
That doesn’t give a shit
但我不是世間的奴隸,他根本不鳥我

Fight, fight, fight, fight
文人女生 2008-08-13 14:40:00

速喔親自翻譯
很正耶!!
刷... 去買磇克吧!

版主回應
不是PICK的問題

是找不到譜刷
2008-08-13 18:16:00
文人女生 2008-08-12 10:46:10

......
新歌嗎??
"他們只會割我們的腕,就像是撕便宜禮券一樣
然後說今天死亡大特賣"
我蠻喜歡這句的啦
對了 最近"刷"的怎樣??

版主回應
No,這首早在西元2000年就出來了

還有,這首是我親自翻譯的,看來我英文沒退步太多

至於刷的部分,找不到東西刷......
2008-08-12 19:01:14