2006-07-18 17:04:20miumiuwing

發開口夢

可能就快要同大學o既朋友仔分別啦....
所以尋晚發夢見到好多好多人....
係夢入面我好開心...所以開心到發開口夢....
哈...我大叫嚇親阿卡呀~~~>__<(仲要阿卡今朝話我知我先知...)

之後我訓係張床度同阿卡講我個夢.....
夢裡面有一part我 好深刻....
就係同班朋友仔say good bye之後我一個人行返去拎返d嘢...
但途中無啦啦見頭暈wor...
係就o來跌低果陣有一個人走o來扶我~~
而果個人竟然係一個我好耐都無見過o既朋友....
正當我好開心想問佢點解會係度果陣...
佢就攬實我同我講好掛住我...
果陣我我係夢入面喊左出o來....

我諗係我真係有d掛住佢....所以佢先出現係我個夢入面....
不過點解係個夢入面o既立場倒轉左o既?
分開左咁耐....唔知佢有無真係咁掛住我呢?