2006-07-18 02:46:33miumiuwing

祝你快樂

今日你話我知感情已有著落....
我真係好驚訝...
我驚訝o既唔係認為我地仲有可能....
只係估唔到會咁快o即....

突然間心入面有一種說不出的感覺....
果種感覺好複雜....真係唔知點形容....
可能我一直都好在意你曾經鍾意過我有幾多....
又好想知道你間中有無諗起過我?

之後我問我自己....其實我係咪唔捨得你...掛住你呀?
但係我個腦一片空白....

訓之前我同阿卡講左我心入面o既諗法....
佢一句嘢都無講~淨係拍左我個頭幾下....之後就返左入房由我一個人冷靜下....
或者我唔應該再諗落去...因為件事都過左咁耐....而且根本就唔會有答案...

所以訓之前打左依篇日記.....
仲同自己講....
畢業之後係一個新o既開始!!!

講真吖....我真係好"登"你開心....
因為我知道鍾意一個人唔係單純o既佔有...
而係希望自己鍾意o既人幸福快樂...
希望你今次搵到一個真係適合你o既人啦!我真心祝福你們!