2004-11-03 10:12:46siu miu :3

High 到暈~

wu...琴晚等左好耐,終於有d相睇喇^^"
相中人有: 左 肥程+女友 ,吸血伯爵A.j.,金髮巫女係我呀,特種超人arPaul ,小紅魔鬼Bonny ,Terry +佢個男fd (右後)
upload左去下面個link ,有interest睇下..
Halloween >>> http://fotop.net/1101miu/

WeLL,3號喇,多2日係波子生日...heee. 都係時間收心養性喇,瘋狂夜訓左幾晚,依家係有點..殘的同唔夠訓架~ 要好好claim down 自己的心情先得喇 :P

原來星期四五都要返學呀,本來想去雞仔屋企,maybe next week 啦.心情大喜,都好容易會大落,敏感的我又有少少想胡思亂想,anyway,我都盡量control自己唔好又諗埋一邊....哼.

今朝又遲,不過腦細仲遲...原本想出埋沙田拎野.打唔倒比腦細....唔關我事,大概都係琴晚上左大陸玩夜左,仲未訓醒囉,頭先返黎整左一陣野,佢又打黎,又質問我今朝係未又遲到,我未話我打左2次比佢要出沙田拎野囉...同埋fax左d野比個客啦!唉..都唔知點既???

聽左收音機係咁sell love psychadelico 有show,好想去, 依家搵緊phoebe同雞仔一齊去...最平都$290.好貴啊!! 今個月都將會有好多活動啊,又去旅行啦,去concert maybe x 3,去活動幫手咁,因為this sunday ar Paul既青年社有嘉年華會,關於中國歷史既啟動禮,應該會幾好玩吧...哈哈哈! 星期六晚同V6撐台腳,呵~