2005-04-20 22:10:21苗苗

我唔想咁呀!!唔走得唔得呀??

哈哈~~
我預左你唔會再睇呢個綱,所以我咪打囉!

我好愛你.我真係好愛你架!
但係你點解要咁對我呢?

我唔係話下下都要同人比呀~但係你要連呢d都同人比,我無計架!
五分鐘,你覺得好多既,咪算啦!好唔好?
如果我真係煩到你既--->>對唔住!
但係你又知唔知,我都係唔想你累,想你瞓晏d啫~
唔駛話我呀?仲^妖^我tim!

哈!不過我又真係傻~    為左你話我一句,自己喊到2.3點!
不過,你唔知都好既.如果你尋晚哄番我既話,我今日咪要嬲多下?
叫你番上去食飯,你又話我!
算啦!又唔會嬲既!!無咩感覺lu.....


*********************************

你都唔會睇到~~
等我講樣嘢係知丫~

我依家想save $1000俾番你~
之後,你就唔駛再俾我煩,我又唔駛再喊!


不過,鬼鬼話我一定做唔到喎~~~
唉!!
好煩呀~~~~



              *我好唔捨得呀*