2004-12-26 12:46:55苗苗

幸福*平安夜*

呵呵~~你知唔知呢,平安夜,我真係過得好開心呀!

我真係覺得呢個平安夜好好玩架!
同你一齊,我竟就覺得好開心.好開心呀!
除左同你一齊,仲可以同我d frds 一齊過.
你知嗎?我都係好似第一次同frd出去過christmas 架jia~
但係就唔知有無悶親你呢?!
hee~~hee~~估唔到d frds 係度,
我地都可以sweet sweet 呀!仲有人幫我地影相tim!
錫錫就更加難唔到我地啦!


今個聖誕節:
係我第一次

>.同我最愛既人過;
>.同frd去出面過;
>.3點先番到屋企;
>.過聖誕上山頂
>.christmas kiss
>.去x桂芳

...仲有好多好多~~~


我真你係好愛你架!我要永遠要同你係埋一齊!!