2005-07-11 22:49:18Mitchel

斯斯生日了

7月9日,和你過了一個開心的生日。

冷氣大,會令人走音,真係好攪笑,走到我都呆左,哈哈你係咪想殺左我呢~~最後找數時更無留意神,"你知唔知自己拎左d咩番黎?"..........

行左幾十間shop都買唔到鞋同袋=.=",係wor我都係時候添置下戰衣~~

好鍾意去左黃金海岸,果種悠然自得的自由感覺,對於困於校園困於家中困於工作間的都市人來說,真是精神良藥。在美麗的海灘上,拾起具殼,留下記憶。用親手拾的貝殼製造禮物,只有我才想到~~~~~

有始有終的麻丹樓,夜深了雞翼還是那麼好吃(當然不及生日蛋糕好吃~)~~







每年的生日,我都會送你一個超美媚.....不, 超美味的生日蛋糕。