2007-10-15 23:07:55kikoly

▓一雙手..一個吻▓


To..

不知道結局會怎樣.

也不知道決定對不對..

但這次.我希望好好珍惜..

因爲我信你.



我也以爲自己不會放下那個他的..

從前..我一直這樣認爲..

但係..你比我知道.

其實我可以嘎..

婆婆問我認吾認真..

啊北同我講..或者好多人第一感覺就是..

喂.啊嘉係未認真嘎?

我知..都明白你地嘎撚法..

但是..其實我自己都撚過..我清楚..

我知道的.. 我不是玩玩下..

啊某人..我想你知道..你..吾係咩..

你係果個從呢刻起對我離講..

好important嘎人.. you get it?..

I don’t know what u think about it..


係嘎..我好難照顧..

有時會好消極..會成日亂撚野..吾開心..

頂得順先好啊..

this time ..thank u so much..
u gave me more..




不會因爲這樣..

就忘記了過往一切..

人..都吾可能這樣..對不?


曾經也刻骨銘心過..你同我都一樣..

我知你明白的..


或者我很自私..

過程中傷害了身邊的人..

對不起..不過如果是朋友..

應該祝福..不是嗎?

我也希望你們可以開心快樂..



講D開心嘎野..

10.20..呢個星期6..

我17嵗生日了..

happy birthday to myself..

多謝所有祝福嘎人..

忽然好想放我地甘恩愛嘎呢張上來..

哈哈..

以下時間去歌..

楼梯转角 薛凯琪

明明在转弯你一叫就马上回头
为何还在等也没人求我别要走
楼梯转角后永远是我的
小吵架以后喘息栖身处
还时时为你放慢走
预期十秒后会给拯救
颓然在梯间落泪
你在从前热恋定必跑过来追
体贴地扶我归去
也及时认错发誓最深爱是谁
明明在等你来追
但回望不见搜索队
心经已逐级沉下去
做了几年情侣还是有一天淡下去
为人没信心
我知我任性又麻烦
时时排练的
假分手难怪未过关
楼梯转角后我也在强撑
担心你有日终于睁开眼
才明了未算太值得
尽情就我但我竟这样烦
颓然在梯间落泪
要是谈情越久越显得淡如水
相爱但嫌弃相聚
下半生可以放心倚靠着谁
情人若不会来追
是时候该决定也许
走心已受伤回不去
共你一场情侣还是再忍忍再归队

你吾可以甘..

北` 2007-10-27 19:06:26

明白就好

″珊珊~ 2007-10-23 19:11:25

我起家里回复不到..
只有在学校才可以..why

e~~~~~~~~
嫂嫂我离啦.orz!
=_=

siu 2007-10-22 11:40:34

sorry...妈

我迟了

生日快乐
永远快乐