2007-08-01 12:06:17kikoly

▓ Tonight I wanna cry.ヾ



▓ Tonight I wanna cry.ヾ..

呢個暑假我經歷了很多..懂得了很多..
從前經歷過傷痛過的..
呢個7月再次經歷過..

從前未經歷過的..也沒有想過會經歷的傷痛..
天給予了我們全家..
you’ve been gone..been far away..
never been back..

不知道應該用什麽心情去承受這些..
也不知道應該用什麽心情去面對這些..
原諒我..〈年紀少.不懂得去犯錯〉
不懂得去承擔一切..我只能等成大之後有能力才能說出那些承諾..
你離開了..
我好想同你講..
我好唔捨得你走..你知唔知?
我好挂住你..你知唔知?
我好想一切都無發生過..你仲會係我地身邊..

不過我什麽都做唔到..
7.28..you’ve been away..
我知道你唔希望我地難過的..
我知道你係好遠的地方都會記得我地..
你要好好照顧自己..
我都會..以後仲會幫你照顧埋大家..

I don’t want to say any more..聼歌.

when You’re Gone
----Avril Lavigne

I always needed time on my own
I never thought
I’d need you there when I cried
And the days feel like years
when I’m alone
And the bed where you lie
Is made up on your side
When you walk away
I count the steps that you take
Do you see how much I need you right now?
When you’re gone
The pieces of my heart
are missing you
When you’re gone
The face I came to know
is missing too
When you’re gone
The words I need to hear
to always get me through the day
And make it ok
I miss you
I never felt this way before
Everything that I do
reminds me of you
And the clothes you left
are lyin’ on the floor
And they smell just like you
I love the things that you do
When you walk away
I count the steps that you take
Do you see how much
I need you right now?
When you’re gone
The pieces of my heart
are missing you
When you’re gone
The face I came to know
is missing too
When you’re gone
The words I need to hear
to always get me through the day
And make it OK
I miss you
We were meant for each other
I keep forever
I know we were
All I ever wanted was for you to know
Everything I do I give my heart and soul
I can hardly breathe
I need to feel you here with me
Yeah
When you’re gone
The pieces of my heart are missing you
When you’re gone
The face I came to know
is missing too
When you’re gone
The words I need to hear
to always get me through the day
And make it OK
I miss you ...


尋日..同某人去睇佐jay的〈不能說的秘密〉..
本人勁讚..覺得jay真係好有才華..
而且好好feel..指出戯..
不過個睇戯過程就算啦..
anyway還是要多謝人啦..
下次有機會再去..

還有今天..我個乖女siu生日..
happy birthday!!..
以後一定要生生性性啊...
快D穩繙個女婿比我..
sorry啦..今日臨時有事..
來不到你party了..
不過人唔到心意都到了...





這個暑假過一半了吧..

┦学业〓要紧"

〈每次也失戀..其實學到什麽〉
.kikoly. 2007-08-09 14:27:52

呢位同学..
你究竟系边个啊..?
同埋..我想你搞清楚..
身边果个..走了..
电话那个..不是恋人..系知己..
如果你觉得男同女之间只可能系爱情..
甘我话比你听..你比较肤浅咯..
人同人之间可以有好纯洁的感情..
你睇吾惯..系因为你经历的不多吧..
其实我觉得..你有留意我..
甘其实我地都可以做个朋友姐..
无必要搞成甘..
希望你识得尊重人..每个人都有自己的圈子.

. 2007-08-09 12:15:59

比你知道我系边个又点即?
你唔识我,只不过我真系睇唔顺眼即.
睇唔惯D人甘姣,你博咩即?
身边有一个,电话有一个,放学有一个,晚修又一个.
我呸!

2007-08-08 22:22:44

最憎果D人`不留名又怎樣