2007-07-24 11:34:24kikoly

亂.


我承認..
我放不下..
我承認有些事情..
我需要時間..
我承認我高估佐自己..
以爲眼淚流干了便能夠忘記..
我承認我錯了..

那首歌..我聼了..一次又一次甘聼了..
〈逼得太緊〉--kary.
先發現..原來真係好似我..



是我共你逼得太近
你间中想一个人
跟你早应该要如远若近
我今天知不应该
手机中要你示爱
缠在附近令你没自由出外
我是活该逼迫你被深爱
一不满意泪落下来
吓得你要分开

我明白這是你的心情..

但同樣係呢首歌..
也有我的心情..

如我知错可否乃念最初
再苦都快乐过
要告别惩罚我怎可
你太重要使我泪亦落得多
见要见得多
假使感觉被折磨
能减少点爱是否原谅我

我承認..當初你太重要了..

如我知错请亲我像最初
太多爱便嫌我哪可
我愿意改过..

可惜我知道你不會了..
送首歌比你..〈心亂如麻〉..

很想你是爱得懒惰
至会多天不理我
心境正遂秒鐘跌堕
我哪一样有做错
过去你极爱惜我
快慰之后侮辱我
曾自问自私开心过
如今的我只要知清楚
是你不想我啦
甚至不找我啦
无非几天变化
就像刮我几千巴
难道你共我亲吻抱拥之后竟有偏差
不想和我好
请求直说真话
没有胆色缠你 
心乱如麻
回去吧 回去吧
来让我伤口结疤
是你不想我啦
甚至不找我啦
无非几天变化
就像刮我几千巴
难道你共我亲吻抱拥之后竟有偏差
不想和我好
请求直说真话




同埋..我從來就無什麽批判你..
可無可以無好再甘撚我..

我希望我地可以做番好朋友..
真的..
我講過你可以..我可以..
果日睇番以前同你D短信..
其實我發現我地做知己果段時候都幾開心啊..
不過我無知你點撚..

旬日我同人地講佐句..
〈叢林不割下..如何建造繁華〉..
應該有人會明白的..
多謝某人..
呢幾日陪住我顛..




最後我決定要開心D..
來..照一個..

換個髮型..換种心情..
----〈洗剪吹〉
kikoly 2007-07-31 22:03:07

系咩..?你甘吾心虚你有胆量就打名啦..

有必要系度偷偷摸摸..

同埋..你觉得我有咩野..?

我吾觉得我有咩需要心虚..

你够未..?

訪客 2007-07-31 21:52:40

唔知道就唔会系度讲野.
自己无野比人话人地点会话你啊.
既然你删,证明你自己 心虚!

kikoly 2007-07-31 10:15:44

我想讲..

你D行为真系极度无聊...

连自己系边个都晤够胆去承认..

送你一句..

〈唔了解我..無資格評論我..〉