2006-12-25 16:59:56YAN!小妹--!

平安夜-


平安夜,,,
好開心啊!,,
因為有人陪我過囉,,,!*(小相公)--嘻嘻,,!
平安夜去睇鬼片,,,,,!
想睇好耐,,,!
覺得佢真係有2嫁!,,,
尋日:
返工,,,跟住三點半先走啦,,,!

我地約左睇五點嫁麻!,,---!*
好才都趕到姐,,,!
注定嫁啦!~....
其實都唔算超恐怖既,,~
但小相公就嚇死啦一定!(扮野話無TIM)
HAHA...!
THEN就去左食飯啦,,,-**
超好味啊,,[咖喱雞]飯,,,我都識整啦,,哈哈!


之後,,,,唔知點解我地笑到癲左咁...
我一定係不可收拾個個黎嫁啦,,
哈哈哈*--
發明左:哈哈權(打人個時笑哈哈)
查潤唇高,,HAH,,!*(NOW到死啊龍哥仔)
唔知啦仲有就,,,
總知就笑到傻左啦,,~!
THEN...................................................(秘密)
就去搵亂毛狗同啊SAM啦,,,
又食,,,(想唔肥都難啊)
食到個肚有左成三個月咁!KAKA!!!
........唔記得曬啦,,,!
今日就聖誕節啦,,,
各住同事同學朋友仔,,,快樂啊~!
而我就要同龍哥仔做最快樂個個的呢,,嘻嘻,,,/*---
岩岩放工好攰啊> 宜加去攞BAG!!!,,,