2006-12-17 21:13:58YAN!小妹--!

CUT HAIR...ALL TO ME!

尋晚嘻嘻,,,好開心啊,,,
同歐陽去食野,,,(鮑魚)SO GOOD!!----
今日訓左好耐,,,起身之後超想嘔啊!!!
到宜加都係啊!!!
跟住就去左剪頭髮啦,,,> 雖然同之前差唔多,,,但林唔到個間野會咁低水平嫁!!!
超貴,,,
洗頭都要六十五 我整左百幾啦,,,!
影相出黎真係差唔多嫁!
不過算啦,,,,
我決定左好耐嫁啦..!
但係真係連辨都札唔到!> 好似細個左咁既..呵呵*-----
跟住問啊KA借相機,,呵呵...!~*---
聖誕節用掛應該!...
THEN星期五會陪佢去買禮物俾沙華姐,,!希望佢追到佢啦...!快D快D....!
尋晚龍哥仔送左朱古力俾我,,,今日都無食到啊!!...真係無胃口!唔知係咪冷親,,,
不過我會好快好既...嘻嘻!!!
唔知佢又買左D咩俾我呢...好期待啊,,,佢又期待我個夾頭我期待佢份禮物啊!
嘻嘻,,,!