2004-12-22 21:38:31‧°o米希亞‧°o 

就離Christmas喇~~但係我好唔開心啊...

yes night,B頭過左離搵我,我好開心,感覺真係好溫暖好溫柔,我同佢係幾咁親近,好鍾意好鍾意佢,佢攬住我既感覺令我覺得好似無時無刻都有佢係我身邊咁,我真係好開心ga...哈哈~~但係咁又點丫,佢一日同第二個一齊,我都唔會再同番佢一齊ga,有時我又係衰既,掛佢掛得好辛苦既時候我就想見佢,真係咁難放低佢咩??
岩岩同joey講電話,我同佢嘈交,我話俾佢知yes night同b頭既野既時候,佢話好agree我細妹講既說話,佢好似好嬲咁,佢話我我係開心,因為我知佢唔想我再受傷害,不過岩岩同佢傾計既時候,我唔知點解好嬲,我唔係想你地認同我啊,我只係想你地聼我講野ja,我唯一得番既就只有屋企人同朋友,我只可以同你一個朋友講到心事,點解你唔明白我啊,我真係好傷心....定係其實你地好清楚我??所以先咁話我,sorry all the time when u always take care about me.....
"誰說聖誕一定快樂,聖誕可以很孤單..."