2008-09-06 13:55:25何小攸

sorry






Do you wanna know, what I think of you
你想知道我對你的感覺嗎

Do you wanna know
你想知道嗎

Do you wanna know, if I’m doing OK
你想知道 我的近況嗎

Just ask and I’ll say
只要你開口 我就會說

I’ll say the words that I’ve longed to speak
我會說出那些我一直想說的話

Have kept quiet for some time
那些藏在心中很久的話

I’m sorry, it’s just too late
我很抱歉 只是已經太晚

To get it all back, get back what we had
去尋回所有 還有我們的曾經

I’m sorry, it’s just not right
我很抱歉 只是這樣不對

We both know it wasn’t meant to be like
我們都清楚 那並不代表可以這樣

This at all



Do you wanna know, how I feel about you
你想知道嗎 想知道我對你的感覺嗎

Do you wanna know,
你想知道嗎

Do you wanna know, if I’m able to forget
你想知道嗎 我是否已經忘記

There are times, I wish we’d never met
在未來的日子理 希望我們不會再見


”I’m sorry”
我很抱歉











---Lean Marlin

上一篇:The Dream

下一篇:How Would It Be

我要回應(本篇僅限會員/好友回應,請先登入)