2004-09-01 20:24:29*TOBY*

*別來無恙*

好耐冇打日記...唔想打...唔想諗...
突然好想打返...咪打囉...

日子過得開心嘛?...開心掛?...開心咩?...
開始覺得自己有少少似以前差D抑鬱0既感覺...
有時候...開心0既時間...笑唔停...
有時候...少少野都好想喊...
但我唔會俾自己滴半滴眼淚...熟我0既人都知道...
如果我一有眼淚出...就會喊唔停...成個人變哂咁...
俾人感覺我太過剛太過強...
其實有時候我都想柔弱下...俾人錫自己多D...
由於呢個世界0既人太蠢...往往只會覺得柔弱0既女仔0岩哂...
口齒伶俐剛強少少0既...都係錯哂...
可能心理作用掛...覺得柔弱0既女仔唔會反抗...
但事實...楚楚可憐...已經係一種必殺技...
但偏偏...呢D造作行為...我永遠都學唔曉...
講開心理...自問自己捉人心理實在太捧喇...
唔好對住我懶醒話乜乜乜...你唔夠我耍...
同我玩呢味野...心情好...我會同你耍兩野0既...
心情唔好...我唔鬧你已經好好彩...

最近愛上玩一個『推啤酒杯GAME』...
玩法好似好簡單...但事實好難...
好多時好多野唔係睇第一眼就可以斷定個結果...

「打爛沙盆問到篤」...係喎...我自認我係一個咁0既人...
好多好想去知我就會去問...問到底我先安樂...
但係一對住你...變得唔去問...唔知點解...
可能我鍾意人地好直接咁對住我講野...
最好我想知0既野自動自覺同我講...唔好俾我知道先反問你...
正如我有咩都會識得講出黎...

之前睇過一篇故事...內容好簡單...但好感人...
睇完個故事之後...有一段少少0既文字...好想同大家share...

『真正的愛,是在能愛的時候,懂得珍惜...
真正的愛,是在無法愛的時候,懂得放手...

因為,放手才是擁有一切...

願你/妳...
在珍惜的時候,好好去愛...
在放手的時候,好好祝福... 』

你們明白嗎?...在無法愛的時候要懂得放手...
放手之後要懂得"祝福"...明白什麼叫"祝福"?...
好神聖的事...不是靠嘴巴說出來...而是用心去做出來...
不是說出來讓人感覺到自己裝出來的偉大...
我一早就已經明白箇中的道理...亦做得妥妥當當...你呢?...

無法愛下去...只可以放手...
不放開這個...又怎會有下個?...
一生之中...有很多時間...何不好好努力生活...
不放開這個...又怎會知道下個有多精彩...
一段感情...只佔據一生中少少的時間...
為何那麼執著...鐵定這一個無法愛的人是一生中最愛?...
也許...下一個...比這個還要好...
到時候...別責罵自己當年的愚蠢...

願你...能感受到亦能做到...
願你...找到能愛的人亦找到幸福...
願你...擁有更精彩的人生...