2005-12-18 22:56:14謎尼小朋友

國際雷利 山頭霸王賽前體驗

國際雷利山頭霸王的Promotion Event昨日終告完成,即我們的IMS project亦劃上句號喇。開始既時候真係幾擔心,怕受到WTO影響,少人出街、怕反應差。最慘係~去到旺角先知道行人專用區係四點後先至封-路-!真係始料不及~但沒有轉彎既餘地,唯有照去馬!

以為蘋果會派人黎,但最後都無。起初反應麻麻,雖然我負責check point one, 但都照幫手派handbills, 後黎又好變得好熱烈,見到一堆堆人咁涌埋黎,真係好開心!連Pauline都黎左(佢開頭話左唔得閒黎架),仲有team two既Betty都黎探班,當然唔少得阿妹同的你既支持喇!好愛你地呀!

最難忘係,有個廿歲左右既女仔,攞住我地既handbills走過黎,但唔係問我攞貼紙換禮物,佢只係要Appilcation Form!我感動到丫…呆左一陣先識得反應呀!亦都證明左我地既idea係得既,d野唔係派左出去就算,人地真係有留意到呢個活動同雷利呢個機構,實在好感動~亦不愧我地六個女仔呢三個幾月花左n咁多既時間同心血,俾雷利個邊ban左n咁多次ideas,開n咁多個meeting。

最後雷利Chairman仲讚我地,又話上次君子雜誌個訪問做得好,突然覺得辛若都值得既!慶工既時候癲晒囉,十幾個人企係路邊食葡tak,仲要截停d車,Camman衝出路中心幫大家影大合照,我地真係『霸王』囉!

P.s.Karen wong,唔好意思, 借用左你張相添