2006-06-11 13:02:44渔仔傑

爱的故事(下集)(完)

可能对大家认识太深啦..拖佐俩三日D尴尴尬尬溉感觉呒佐!但系佢已经五系以前纯到咩甘溉一个女仔``点讲好呢`!可能呢D叫成熟囖!我溉感觉当然呒以前甘好..因为佢变化太大囖``佢落力想改变我``想我成熟!但系我天生细路性格``好难改囖!我觉得我系個种不思上进呢种人囖!啧享受人生呢D野`我就肯定比五到我噶另一半,可能你会闹我甘失败``但系我真系甘于现状囖```五愁着五愁食`已经系好好囖!所以呢``陪五到我捱噶```五好同我一齐囖``!结果佢都改变五到我`!因为太了解对方囖``所以佢更加五信我`!直到有一日`甘我就将同我关系叫做算好同埋我以前D女友就分成一组`系手机到`甘就连佢个F个别电话都系入边`有一日我同佢行街`个电话放佐系佢个袋到``五记得罗``甘就比佢发现佐`跟住佢发条信息来我屋部小灵通到话想同我哎交``我问点解`跟住就知比佢发现佐``之后就一直甘哎,哎到好犀利!直到琴晚我先啉起点解我要起個群系手机到`!原来当时`我见佢相册有个甘目录写住<爱人们>甘睇完我就好嬲囖``决定自己有起番个``激下佢`!点知佢就话:我同佢地呒野噶!但系你同佢地個D系中意你噶``点同啊!喂!大佬`你话呒野啧!五代表人地点啉!好呒!我够话同佢地呒野喇``你肯信咩``我都五肯信你喇!就系甘!呢场交哎佐好耐!正所谓一波未平一波又起!上次场交岩岩听火!我同佢食完饭`去稳我个F`点知同我一齐失恋溉F又系到喔``啊时`个F已经拖佐另一个``!甘我就过去大个招呼`你知喇`加时D女仔多数都郁手郁脚``甘个F条女就打佐一下我个胸``跟住又话`五知边到开佐间新噶酒吧``问我几时一齐去``甘我米话有时间先喇甘``!点知佢同我讲点解同个女仔甘亲密`点解叫我去酒吧我五拒绝``!甘米我话:人地有条仔系到`我相信佢条女点样都五会做D太过分溉野囖!而且基本上E家D女仔个个都甘噶喇!仲有!个F叫我去酒吧!我都为佐你都讲佐得闲先呢个大话!系人都知我呒读书``日日系屋!得闲到慌囖!况且我E家甘讲`到时真系去我可以话条女系我屋``我五去``又或者条女五喜欢我出夜街``呢D野啊啧!系要我当场话`五得喔`条女五中意我去喔!我真系讲五出囖!跟住佢好嬲甘走佐``佢稳佢D F打机``我稳我D F打机``直侄第2日!佢发佐条信息问我咩意思!我答呒!仲之啊时个人好烦囖``可以避免哎交噶`我都避免`点知佢话我态度差`发条信息来!话同我散``我对佢态度差喔!喂!五系挂!哎交米哎交囖!一定要讲散噶?!型D噶!?五觉囖!真系火都来埋!讲好又话五散甘!我五知你啉佐几耐先讲散呢个字!我净系知!E家系你遗弃我!同时我都明白!你都五系好似以前甘为佐我真系乜都五理甘去爱!也都明白呢份情变佐囖!你记五记得你同我讲过几次你对我淡佐?当啉到呢度!我都五想在要你辛苦囖!既然你话散`!好!五后悔米得囖!我尊重你意见`!结果最后我地始终系无番埋一齐!正如刘浩龙首歌话:若然你,如果有日说婚期,我这生福气也用来祝福你!
~!!! 2006-06-23 20:42:30

既然真係相愛過噶就真係無必要搞到紺~~~
有時應該啉返以前一起時候係幾紺開心過,好好記住果d時間就會覺得好甜蜜```````
我覺得紺對瑛麗來講會系一件好開心噶事,而且會永遠都記得同你一起果d甜蜜鏡頭!!!!


瑛麗親人(字)

... 2006-06-18 18:22:59

其实有时要企係人哋嘅角度林吓自己所做嘅嘢.
唔好自我中心太强啊,
好易俾对方排斥,亦都会令自己排斥对方嘎,
其实係双方噶囖,
好好悟吓我所讲嘎嘢啦!!!

旧朋友(上)

Gary 2006-06-13 21:36:04

你地冷静D得得?
都过左去啦``
做乜仲要去提窝``
唉``见倒你地甘我都唔知点讲好