2006-06-11 02:14:49渔仔傑

爱的故事(下集)

之后個四个月就真系生不如死囖...开同两日夜晚系屋一入房!就会啉起同佢一齐噶种种回忆!晚晚都对住天花板喊!呢种情况维持佐四五如到```帮F见我五对路就叫我出去打街机..成班人去颠下喔`!不过去到我都系坐系到同人倾下计.直到我個F来到``我见佢又呒乜心机``问佢咩事又五讲!净系点佐首<一汤两面>听`本身自己已经好五开心``一听到D歌``就即刻趴低系张台到喊!喊到首歌唱完!D F凼我,我先勉强收佐声!跟住过佐几日`问番起``原来佢都失恋!于是我就去佐一个我由细玩到大溉F屋K住!去個度都算好``四个男仔一齐倾下计``甘都呒甘心UP!弊就弊在令一个失恋人士都系到!其余两个叫打机```我地两个都五去``留系屋K!上下网听下歌!听岩D情歌啊``悲歌啊!两个就约埋甘一齐喊!呢种生活维持佐個几月到!好番少少,两个都跟D F出去饮下酒``唱下K甘!不过当然,都仲系会最到死死下甘!一醉番到去``俩个在喊过!都算喇!个F都叫做好番好多!有一日,我照老规矩上Q睇下佢D资料,但系比我知道佐佢拖佐人!我曾经讲过如果同我散佐!拖,都要拖个好过我``五会玩玩下噶男仔!但系`啊个男仔比我印象就系玩女啊种人!我睇到之后!坐系部电脑面前眼泪就流下```仲要个身不停甘震``五知系嬲定点,仲之就好犀利甘震```我另一个失恋噶F望一望我``在望一望D资料!就系甘安慰我```不过佢啊时讲野`我都听五到``就净系坐系部电脑面前半个钟先有反映比佢..!之后我D心情又番到`刚失恋的第一天!又系甘维持几个月!有一日,我同个F系网吧打机!佢发佐条信息比我话佢好五开心!个阵时``我都五想理佢`我以为我已经忘记佐佢`但当佢发第二条信息来``话我五理佢`就呒人理佢啊时!我先知我未放低佢!于是我问佢咩事,佢话同佢条仔散佐!我问佢点解``佢话性格五岩!于是我就甘安慰佢!过佐五知几日`一晚又系同个F打紧机!佢发条信息问我去去唱K,当时我系甘啉噶!第一自己又带得五系多钱喔!就费事喇!第二去到又尴尴尬尬甘!就五想去!点知帮F就系都要我去``我见佢地甘盛意拳拳甘米去佐囖!去到帮F就得登留番个位比我坐系佢隔离!我坐低``成晚都好五自然!结果就点佐首文章同名歌曲<爱的故事>(下集)唱!個晚唱通宵..第二朝同埋成班F送佢番屋!啊阵时都觉得做F五错噶.几好甘.点知花街啊时同佢发发下信息`我突然有种冲动问佢拖五拖番!于是我就发佐条信息问佢!点知佢竟然肯喔!就系甘我地就系番埋一齐
拽拽拽 2006-06-11 12:36:00

衰仔.睇到我都眼濕濕.5555.

﹒Aiko.﹑ 2006-06-11 11:48:26

>________<..5555555555....
唔知讲乜好...
鼓励嘅唔敢讲..叫袮放弃又讲唔出口..
啊....好感动...