2006-06-09 00:33:20渔仔傑

爱的故事(上集)

当时我仲读紧书``甘啊时最热门话题就当然三中合并喇``甘我地成班呒乜心机读书噶人就围埋啉```如果甘多间中学合并就肯定多女到乜甘``!于是成班兴奋地等待個日噶来临``!点知得12中合并佐过来!成班友仔兴奋度``即刻减半``都算``起码叫做有中学合并佐过来```于是成班就趁课间操就走去及女!落楼梯啊时经过见到一个班有个女仔成日好不屑甘瞄我..甘你知喇``啊时成班閪仔甘讲``甘我每次经过都兜一大个圈望佢``佢又瞄一瞄我甘``维持佐几个星期``有一次同欧佬出去
讲起``跟住问佐佢电话``开始啊阵我都几怕鱼噶``甘我啉住用人地个名沟佢睇下佢受五受囖``就算五受都可以扮呒野``自己呒甘鱼啊嘛!讲讲下``终于自己讲佐自己个名出来``佢又受佐```跟住开始发D肉麻信息喇``过佐呒记耐就开始考试.
仲记得第一次`出去食饭``就系去一日三餐!跟住又同佢去佐欧佬屋K玩!甘啊阵时几好噶`!记得有日次佢话胃痛``跟住我波都五打``走去药店买佐盒药给佢!佢啊时都仲系怕怕丑丑甘``五比我企系佢班门口...成日话``走喇``快D去打波!我放学去稳你甘!可惜呢段时间太短囖..踏入第三个月``我地开始出现哎架``不个好小事``最后都系你凼下我``我凼下你甘就呒事```继续甜蜜的日子!但系到第四个月.可能大家认识深佐```了解大家性格深佐!我地开始越嘈越犀利!过佐呒几耐佢就升上佐高中!可能我呒读书噶关系``大家溉生活圈子五同佐``!话题就减小佐好多!佢就讲佢溉同学姊妹点点点```我就得个听字!而我更加呒野讲``成日就只系打机``对佢讲``佢又五明!慢慢`大家就开始猜疑!佢就成日啉我``成日甘长``会五会出去沟女,我又啉佢会会系学校同D
.aiko., 2006-06-09 00:40:12

峩知糸写紧lily,!!