2005-01-08 15:06:28辣撻莉

Tsunami...

  christmas break都未放完,估唔到又有disaster。真係唔明、唔知、唔曉個天o係到搞緊乜。聽到而d事,覺得好唔開心。
  
  前幾日出garage摌雪,見到隔離屋個阿叉,佢同我講,佢以前住o個條村本身有三千幾日,佢話tsunami之後,死剩10個人都無。聽到,心都up埋;尋日,佢又同我講,佢有個朋友住o係山上面,tsunami之後,佢個朋友無出過街,原因唔係水浸到佢出唔到街,而係一踏出去門口,遍地都係corpses,聽完之後,我入番屋飯都無食,唔係覺得嘔心,係真係無胃口。

  而個week我無番過學,因為我失眠,晚晚訓唔到,好辛苦,不停咁發脾氣,不停咁喊。喊,係因為病到真係好唔舒服,好辛苦;發脾氣,係因為好嬲自己,覺得自己好無用,好廢。小小傷風感冒發燒唔夠訓就覺得慘,比起人地o個d,我而d算係垃圾都不如。

  忽然間,我真係覺得好幸福。人地o係個海漂浮緊ge時候,我o係到download緊歌;人地無晒屋企人ge時候,我仲有阿媽打俾我,仲有人煮飯煲湯俾我飲;人地捱緊餓o個陣,我仲嫌唔夠餸。

  我已經乜都有,究竟仲想點?

  突然間,我真係領悟左好多野,阿ming而世女無野好,但係多人錫,由細到大,要乜有乜,我,真係好幸福。有個好媽咪,有個好阿哥。

  睇緊而篇野ge你,可能你好多時遇到挫敗、唔開心、失落or whatsoever。但係,你其實係同我一樣,咁幸福。起碼你仲可以坐o係部電腦面前睇我講廢話,相比起而家o係泰國、印度etc ge人幸福得多。

  就係一日之間,可以無左咁多野。好多人都好岩,今日唔知聽日事,要好好珍惜今日所擁有ge一切,因為聽日,後日,你可能會後悔。

ps. i just pray everything will overcome in south-east asia. Victims will be decreased days by days and more survivors. No more disaster, no more tsunami, plx bring peace to the world, and everyone.

In your name
Amen