2006-06-22 12:22:47KIKI

A friend is one that...... 朋友就是......

A friend is one that......
朋友就是......
accepts you as you are
接受原本的你
believes in you
相信你這個人
calls you just to say hi
打電話給你,就是想說聲:「嗨!」
doesn’t give up on you
從不放棄對你的信心
envisions the whole of you
預期你總是盡全力
forgives your mistakes
原諒你的過錯
gives unconditionally
無條件地給予
helps you
幫助你
invites you
邀請你
just likes to be with you
就是喜歡在你身旁
keeps you close at heart
靠近你的心
loves you for who you are
因你原來的樣子而愛你
makes a difference in your life
使你的生活與以往不同
never judges you
不評斷你
offers support
支持你
picks you up when you are down
扶你一把
quiets your tears
拭去你的眼淚
raises your spirits
鼓舞你的心靈
says nice things about you
向別人述說你美好的一面
tells the truth when you need to hear it
當需要時,會告訴你實情
understands you
了解你
values you
看重你
walks beside you
與你同行
X-plains things you don’t understand
解答你的疑惑
yells when you don’t want to listen
在你聽不下時,會大吼一下
zap you back to reality
把你拉回現實

上一篇:天使

三八金‧卡路里╭&#98 2006-06-24 21:19:31

呆熊,寫滴好好唷~ >///<
而且還加上英文!強……
最後,畢業嚕!雖然不能每天玩在一塊,
但還是希望妳未來高中三年,能交到更好的朋友唷~^^

版主回應
偶的功力沒那ㄇ好到家啦....(慚愧)
這是我讀到的...我覺得很貼近我們,所以就動筆抄下來啦!而且...重點是大家有沒有發現...這是從A到Z排下來ㄉㄟ~~(我本來也不知道,我那ㄍ弟弟ㄉ老師說ㄉ...)
嗯嗯,以後不能在一起玩,不過妳也用不著一天到晚看到我就整我吧...(死6月26日ㄉ報名)
2006-06-26 11:30:41
*烤焦螞蟻串* 2006-06-24 08:00:39

=w=~~我可以做的更徹底...嘿嘿嘿....

版主回應
阿屋~~感動...
世上也只有你ㄌ啦~~
2006-06-24 19:30:35