2006-12-27 01:40:32~@勇敢的{女孩}@~

我的近況

今年平安夜,我叫左留係度既同學黎我屋企打邊爐咁過,飲左d啤酒,有小小醉既感覺,真好. 鐘意飲酒,係因為鐘意果種’微醺’既感覺,但係唔鐘意酒既苦澀味...haha扯太遠tim, 講番平安夜,結果佢地係我間房過夜,因為玩得太晏冇bus,(拜託,尾班bus係8點半,梗係無bus返去啦,cos我地玩到2點幾~~),so 我既平安夜就咁過左啦.....

至於聖誕同boxing day就梗加唔洗提,一個人係屋企睇’花樣少年少女’,(飛輪海超帥呀!!!!!specially吳尊^^,簡直同元暢有得比,mandy lo你唔好有意見呀!!)就咁過左兩日,冇出街,唔係我懶,係因為我連係屋企都爭d熱到中暑,(真嫁,熱到我頭暈呀~~~),我驚我出到去會直接蒸發左,咁你地就以後都見唔到我啦T-T...係咁,我就渡過左我係aus既第一個聖誕,感覺超無奈,亦都超孤單...唉...今年冇收到聖誕禮物呀~~~(mandy lo寄緊過黎果份唔算,因為黎到都已經唔係聖誕囉)

呢排我有好strong既idea想寫本言情小說,就係所為既愛情小說啦.但大家都知道小妹既愛情經驗實在小得貧乏呀(冒汗中),所以想利用...呀,唔係,係徵詢大家既idea同你地既戀愛經驗^^,分享分享下啦,我家陣諗緊backgrd setting係青春校園,but諗緊大學好定高中好??唉...諗諗下寫一本小說真係要做好多野嫁,要資料搜集啦,要人物,背景,主題設定啦,姑勿論寫得好唔好,寫一本小說真係唔簡單,真唔知我呢種懶人寫唔寫得黎tim嫁,各位朋友請用皮鞭狠狠咁鞭策我啦!

so,第一個問題係---你/妳理想中既對象係點嫁??(外表+性格+背景)
你都可以寫你鐘意既對象既條件,唔一定係好理想既都得^^, 請大家多多留言,3唔識7都可以講嫁~~~thx哂啦^3^

上一篇:兔仔眼

leo kit 2007-01-09 15:13:59

唔需要好靚仔,唔需要好有錢.但要高過我,大過我,叻過我,識煮餸.最緊要係錫我,體貼我,尊重我,信任我.肯站喺我立場為我著想.

mandy 2006-12-28 00:56:36

係要我逼下你寫野先寫ge.... 唔叫你都唔寫....

我已經俾左好多意見俾你寫本小說ge 主角ga la.... 唔夠咩.... hahhaa....
你要寫完即刻俾我睇呀.... 期待中呀... hehe