2007-08-04 11:30:38貓琪‧玩具

勞力士

上星期某日o既早上

突然收到個電話

一把清純女聲既熟悉且陌生

道出我的全名來

我卻用盡那幾秒的時間

都分唔出來者何人

終於佢破口而出一句"你認唔認得我係邊個?"

我個人好直接,就話"唔知呀!"


............


...........


............


哦..原來佢就係失散o左三年o既小鳳姐

雖然大家都冇轉到手提電話no.

但唔知點解冇見咁多年

我年年都send birthday sms比佢

而且約埋佢出o黎食飯

但始終都未收過任何reply

忙成咁我都唔好意思再打擾人



今個星期真係出o左去食飯

原來佢好耐之前換o左手機,d號碼冇跟到張card

最後竟然出動到kim姐,佢先搵到我......嘩~辛苦哂kim姐!!!

同時間得知小鳳姐o岩o岩加入o左保誠train完幾個月

唔怪得啦........

成個女強人咁款

不過d皮膚仲係咁滑咁白

身材仲keep得咁好


席間"賺$"成為大部份o既topic

一d都唔出奇,而家經濟咁好,炒股絕對唔係陌生o既事

佢仲同我分享o左好多經驗,聽完真係覺得自己乜都唔識

雖然我窮,不過我始終冇諗過要咁賺錢


其餘聚舊o既topic精采到無侖

未嘗過內容包含咁多粗口,但一d都唔粗俗

反而令我笑到趴o係度

仲搞鬼到睇掌睇相

ooooo.....真係奇準

我都係注定一世辛苦勞碌命o架啦

唔係靠食腦....呢個年代都係死得人多





所以炒股都係唔o岩我o架啦......

咁投資個d例外啦o下....


上一篇:書展+手信

下一篇:加油

小熊維尼 2007-08-13 13:32:44

我一見到張相, um....豫疑左一陣, 原來真係佢.
嘻嘻嘻^o^

版主回應
你認得佢?gagagaggaag 2007-08-20 10:59:10