2006-06-05 22:47:20貓琪‧玩具

[忍口toy記] 老天祿(手信)

wuwu...對於上個禮拜仲耿耿於懷....


因為去唔到台灣....睇唔到小胖子個演唱會


聽講佢仲流下男兒淚....


算啦...


呢d可遇不可求....


本來有人話5月底會同我去台灣o架.......


冇陰公呀......


今年唔通又冇得去旅行.....


今日放工突登去拎手信


真係唔好意思,十個sorry,今日塞車...遲o左差唔到半個鐘...sor ar sor ar~

我要好番先食得呀~~~


仲要係辣味,


我阿爸見到已經流哂口水,仲話最o岩送啤酒


嘩...如果一路睇波一路”損”


你話幾咁正~!


我送可樂已經夠欲仙欲死啦~


可惜阿爸兩樣都唔飲得


gagagagaggagagagagagaa...



多謝isaac哥哥o既辣鴨舌,好大包wor~一d都唔少!!!夠哂我一個人食!~gaga