2005-12-22 23:51:35貓琪‧玩具

焉知非福

今個月真係好黑
不過我同自己講
唔好諗野咁負面
可能係塞翁失馬焉知非福

不如你感受一下


(一)
要趕2個assignmet同時又冇啦啦生病
我三年前先一次感冒
辛苦到爆
當係還債


(二)
其實原本預左16-21/12去北京旅行o既....
不過我嫌好多地方都修葺緊
取消o左個旅行
都已經好掃興


(三)
點知幾日之後
ust有個email話
17/12有李天命座談會
即刻開心死


(四)
聽完座談會心情靚哂
又俾我知道o岩o岩陪健將去買o既相機袋多o左舊魚
故仔好長,總之side o左三百幾四百蚊
好激氣
問題唔係我度
我已經問清楚哂全部o野
谷氣在冇仇報


(五)
不過我個人好簡單
岩岩上個星期得閒D
我聽碟睇下電視又會開心番
失望雖然係有janice同側田
但我最後攻陷方大同
真係出乎意料
好鬼死開心


(六)
以為一洗頹風
點知呢個星期唔見左副眼鏡

又要洗冤枉錢
又俾個視光師串
問我過o左9歲未喎?
十九都過o左好耐啦
又爆我成日懶唔帶眼鏡
又嚇我再係咁會變弱視
(雖然打姐中四已經係咁鬧我
估唔到佢真係有d料到
七八年前...我呢D抵打..不聽老人言)


希望唔會再有
我擔心緊元朗古道郊遊徑個單
我驚我親戚到訪咋....