2005-11-11 13:52:30貓琪‧玩具

放過我

o係人生旅途中
身邊一定出現過好多朋友
有d你對佢好,佢未必會對你一樣好
有d你對佢唔係咁好,但佢又會對你好好
呢D o野如果用理性...應該係衡量唔到
唔知叫做情意結定係緣份好
可能上一世欠o左佢要還...


呢排我真係好忙
唔係藉口o黎
要midterm
要2份term paper
要2份presentation
得番0.75個月
我個人又蠢又懶
唔好做得幾多樣出o黎o架咋


我已經捱得好辛苦
唔該你唔好再比麻煩o野我好唔好
我好辛苦...我覺得真係好煩惱
今次我冇能力幫你...


如果你當我係朋友
我諗你唔會為o左單o野而搵我
亦都唔會作個故仔出o黎呃我


如果你念在我曾經當過你係朋友o既份上
唔該你唔好為o左單o野而搵我
我亦都唔會拆穿你個故仔
唔好恃住我次次都幫你
你就o黎搵我笨得唔得
求下你...放過我...

上一篇:遊行

下一篇:苦肉計