2005-03-08 22:48:28貓琪‧玩具

加油努力!

上堂唔夠一個月又o黎midterm啦
你話死唔死呀
所以新聞台都會好少update

返工讀書辛苦唔在話下
而家d女仔最辛苦o既又點會冇keep fit份呀?
我呢d8婆做埋咁多陰質o野
真係好驚最修尾個兩年

不過我個d叫做keep health
而且冇節食
係狂食芝士
其實開學個時已經開始食
下一步
我諗我會開始忍住臭飲奶

我唔驚肥但好驚奶臭味
唔該大家支持下我 鼓勵下我
我唔想放棄

各位女仕們身子緊要~!

努力!加油!
努力!加油!
努力!加油!
努力!加油!
努力!加油!
努力!加油!
努力!加油!
努力!加油!
自己同自己講野~!
hahahahaha~!!

上一篇:正常

下一篇:女主角