2004-07-01 01:15:25貓琪‧玩具

[為食toy記] 上手日本料理( 已結業 )

上手日本料理
Torji Japanese Restaurant

我呢d師奶仔
最鍾意就係食平№
我咁窮都係間唔中先豪一豪架咋
日本菜乃係夏天o既明智之選
擒日去到深水買№
順便就去食№啦
由於我非常自閉
淨係識行西九龍中心
當然就去果度搵№食啦
不過淨係得兩間日本№
明將出鰦名難食
不過$43(加鰦一)都唔可以要求咁多
我有時肚餓都唔理有幾難食
我最高紀錄都擦鰦12件
都唔知係咪生蟲

講番咁次呢間
叫上手日本料理
好平,每件sushi 3大元
一睇就知唔好要求咁多
今次叫左


=== 三文魚刺身 (8件) ===
細塊過平時既 不過厚過平時食到既
$20 好抵食 算係新鮮 不過一定唔係上等貨
有口感 衰在食落有D凍都唔夠鮮甜


=== 墨魚壽司 ===*係我至愛,去親食壽司必嗌
夠厚身 厚過百人一朱個D好過
(我諗食墨魚壽司既話,百人一朱應該係最差既一間)
不過就好趩 同唔夠章住個口個種口感 ok新鮮

=== 大八爪魚壽司 ===
冇o係其他地方食過
不過都係同八爪魚冇乜兩樣
過趩 咬左好耐

=== 劍魚腩壽司 ===
過份 唔好味 係冇味至真

=== 鮑魚仔壽司 辣味蜆肉壽司 螺肉壽司 ===
都ok
呢d度度都差唔多
撈鰦既№都唔會講究d咩鮮味架啦



凡食滿正價食品滿$80就送小食一客
唔介意撞下口神既都可以一試
唔難食 唔會肚痾 服務態度都幾好
不過唔係好食 同地方屈質



其實平№唔一定冇好№o既
不過遇到好№o既機會少得交關
依間已經好過明將多多聲
希望下次行完黃金
可以o係深水搵到d好食既日本菜


( 已結業 )
地址: 深水步欽州街37K 西九龍中心306號